4 تا از بهترین مراکز خرید سیسمونی در تهران (+ آدرس)

4 تا از بهترین مراکز خرید سیسمونی در تهران (+ آدرس)

بهترین مرکز خرید سیسمونی تهران کجاست؟ اگر قصد خرید سیسمونی دارید و دلتان می‌خواهد متنوع‌ترین مرکز خرید سیسمونی در تهران را بشناسید این مقاله برای شماست. با ما همراه باشید تا با نکات بهترین راه‌های خرید سیسمونی آشنا شوید.

انواع مرکز سیسمونی تهران در یک نگاه

نام مرکز سیسمونی توضیحات آدرس مسیریابی
مرکز سیسمونی بازار بزرگ تهران مناسب برای خرید محصولات بدون برند اما قیمت مناسب تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ تهران برای مسیریابی در نقشه گوگل کلیک کنید.
مرکز سیسمونی خیابان بهار دارای تنوع بالا اما بسیار شلوغ تهران، خیابان انقلاب، بعد از پیچ شمیران، خیابان بهار جنوبی برای مسیریابی در نقشه گوگل کلیک کنید.
مرکز سیسمونی سه راه جمهوری مناسب برای تهیه محصولات ارزان قیمت و بدون برند تهران، خیابان جمهوری، چهار راه امیر اکرم، پاساژ ولیعصر برای مسیریابی در نقشه گوگل کلیک کنید.
مرکز سیسمونی خیابان ولیعصر مناسب برای خرید محصولات برند و گران قیمت تهران، خیابان ولیعصر، از تقاطع بهشتی تا بعد از پارک ساعی برای مسیریابی در نقشه گوگل کلیک کنید.
وبسایت کودکو مناسب برای خرید محصولات گران قیمت و ارزان قیمت با تنوع بالا منزل شما!
کافی است از وبسایت کودکو بازدید کنید و محصولات مورد نظر خود را آنلاین سفارش دهید!
برای ورود به فروشگاه کودکو کلیک کنید.

 

در ادامه در خصوص هر یک از مراکز سیسمونی جدول بالا توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

مرکز سیسمونی بازار بزرگ تهران

خرید سیسمونی از بازار تهران

راسته سیسمونی بازار بزرگ تهران در طبقه بالای لوازم تحریر فروش‌ها قرار دارد. در طبقه دوم پاساژ مهتاش هم می‌توانید با توجه به لیست سیسمونی خود تمام وسایل لازم را با قیمت مناسب‌تر نسبت به سطح شهر بخرید. اما قطعا از نمایندگی رسمی برندها خرید نخواهید کرد. مزیت خرید از بازار بزرگ و پاساژ مهتاش قیمت مناسب آنهاست.

اما در نظر بگیرید که خرید سیسمونی برای مادری که باردار است و در ماه‌های آخر بارداری است در فضای سربسته بازار که بدون تهویه مناسب است بسیار سخت است. درست است که تنوع در بازار تهران بالاست و قیمت‌ها از مرکز خریدهای وسط شهر مناسب‌تر است اما وقت و انرژی که از شما گرفته می‌شود بسیار زیاد است.

آدرس: خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ تهران

مرکز سیسمونی خیابان بهار

بورس سیسمونی تهران

 از قدیم خیابان بهار به عنوان بورس سیسمونی در تهران معروف است. خیابان بهار در مرکز تهران و خیابان انقلاب است. در این خیابان چند پاساژ و مغازه مختلف با برندهای متنوع قرار دارند و شما می‌توانید هم سیسمونی قیمت مناسب و هم سیسمونی گران‌قیمت را در این خیابان خریداری کنید.

تنوع اجناس از مزایای خرید در این مکان است اما از معایب آن واقع شدن خیابان در طرح اصلی و شلوغ بودن بیش از حد آن در ساعات عصر است که قطعا برای مادر باردار این نکات خسته‌کننده است. گشت و گذار و انتخاب بهترین و کاربردی‌ترین وسایل سیسمونی قطعا با یک‌بار رفتن به خیابان بهار امکان‌پذیر نیست و این مسیر را باید چند بار بروید و برگردید.

آدرس: خیابان انقلاب، بعد از پیچ شمیران، خیابان بهار جنوبی

مرکز سیسمونی سه راه جمهوری

خرید سیسمونی قیمت مناسب

یک پاساژ قدیمی در خیابان امیراکرم جمهوری سال‌هاست که مرکز سیسمونی تهران است. البته در این بازار خبری از برندهای معروف و کیفیت عالی نیست. اگر به دنبال تهیه سیسمونی با بودجه حداقلی هستید و برند خاصی مد نظرتان نیست به سیسمونی فروشی‌های جمهوری سر بزنید.

آدرس: خیابان جمهوری، چهار راه امیر اکرم، پاساژ ولیعصر

مرکز سیسمونی خیابان ولیعصر

سیسمونی لاکچری

روبه‌روی پارک ساعی و در شعاع چند صد متری آن در خیابان ولیعصر چند مغازه بزرگ سیسمونی فروشی قرار دارد که از قدیم در این صنف مشغول فعالیت بوده‌اند. اجناس این فروشگاه‌ها معمولا گلچین شده‌ است و اگر دنبال خرید سیسمونی نوزاد با رده قیمتی بالا هستید پیشنهاد می‌کنیم از این راسته دیدن کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، از تقاطع بهشتی تا بعد از پارک ساعی


همچنین بخوانید: لیست سیسمونی دوقلو


مزایای خرید سیسمونی آنلاین از کودکو

چند سالی است که خرید آنلاین سیسمونی بسیار پرطرفدار شده است. فروشگاه سیسمونی کودکو یکی از فروشگاه‌های اینترنتی سیسمونی است که بیش از ده سال است به صورت آنلاین با نماد اعتماد و مجوزهای لازم فعالیت می‌کند. مزایای خرید از کودکو عبارت اند از:

  • خرید بدون فشار فروشنده: خرید آنلاین سیسمونی نوزاد به شما این امکان را می‌دهد که از فشار فروشندگانی که سعی می‌کنند به زور چیزی را به شما بفروشند دوری کنید.
  • صرفه جویی در زمان: شما می‌توانید بدون نیاز به بازدید فیزیکی از فروشگاه‌های سیسمونی در تهران، به راحتی از منزل خود خریدتان را انجام دهید.
  • مشاوره رایگان: در فروشگاه کودکو مشاوران فروش با صبوری پاسخگوی سوالات شما به عنوان نومادر و نوپدر هستند و اطلاعات لازم درباره ویژگی محصولات مختلف را به شما ارائه خواهند داد.
  • تنوع بالای محصولات: محصولات موجود در کودکو از برندهای متنوع و مختلفی است. البته که کودکو نمایندگی رسمی برخی از این برندها است و با خیال راحت می‌توانید آنها را تهیه کنید. اما تنوع برندها امکان مقایسه و مشاوره صادقانه از جانب کودکو را فراهم می‌کند.
  • امکان بازگشت کالا تا ۷ روز:‌ اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید امکان مرجوع کردن کالا تا یک هفته بعد وجود دارد. تنها کافی است به ما اطلاع دهید و کالا را پس بفرستید تا وجه پرداختی به حساب شما بازگردد.
  •  تضمین اصالت کالا:‌ کودکو اصالت تمام محصولات خود را تضمین می‌کند.

همچنین بخوانید: وسایل ضروری سیسمونی


جمع‌بندی

روش خرید سیمونی در بسیاری از نقاط دنیا به این صورت است که مشتری نیازها و خواسته‌های خود را لیست می‌کند و به فروشنده می‌دهد و در نهایت یک لیست سیسمونی به صورت آنلاین به شما پیشنهاد می‌شود که وسایل آن به صورت آنلاین خریداری می‌شود و به در منزل شما ارسال می‌شود. در این مقاله از کودکو هم ما تلاش کردیم ضمن معرفی مرکز خرید سیسمونی تهران مزیت‌های خرید آنلاین را با شما در میان بگذاریم.

اما واقعیت این است که ابتدا باید وقت، انرژی و بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس انتخاب کنید که مایل به خرید حضوری یا آنلاین هستید. اگر می‌خواهید در ترافیک نمانید و فرصت مقایسه قیمت‌ها و ویژگی اجناس از برندهای متفاوت را داشته باشید ما خرید خرید سیسمونی به صورت اینترنتی را پیشنهاد می‌کنیم. البته از فروشگاهی که مجوز قانونی دارد (به علامت اینماد دقت کنید)، همچنین به شما مشاوره رایگان می‌دهد، اصالت کالا را تضمین می‌کند و فرصت مرجوع کردن کالا را به هر دلیل در اختیارتان می‌گذارد. پیشاپیش تولد دلبندتان را تبریک می‌گوییم!

نظر بگذارید